Seniorsergent til Logistiksektionen ved Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste i Brabrand

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos os får du en spændende og afvekslende hverdag - Har du lyst til at arbejde med materielnormering og yde support og støtte til organisationen.
Så er stillingen som sagsbehandler i Logistiksektionen lige noget for dig.

Om os

Logistiksektionen (LOGSEK) ved Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste (FVT) er en sektion i rivende udvikling. Sektionen opererer som en niveau II enhed og består af en chef, en næstkommanderende, 6 sagsbehandlere og en studentermedarbejder, som dækker et meget bredt område. Sektionens primære kunder er de cirka 70 værksteder i Vedligeholdelsesdivisionen (V-DIV), som varetager vedligehold af maritime-, land- og luftmilitære kapaciteter.

LOGSEK er en tværgående organisation, som er placeret i Planlægning- & Koordineringsdivisionen (PK-DIV) og har virkekraft ind i V-DIV’s tre hovedområder: land, luft, og maritim, samt eksternt i Forsvarsministeriets Materiel- & Indkøbsstyrelse (FMI) og Supply Chain Division (SCD).

LOGSEK løser opgaver som professionel kunde og leverandør i forhold til SCD og FMI, mf. Sektionen er forudsætningsskabende og understøtter og udvikler forsyningsveje. Det overordnede mål er at skabe en optimal situation for V-DIV vedligeholdelsesopgaver, både planlagte og akutte.

LOGSEK holder til i FVT hovedkvarter i Brabrand, men har satellitter i nord og øst og arbejder ofte fra positioner ude i landet, garnisoner, flyve- eller flådestationer, når det giver mening. Sektionen mødes ugentligt på kontoret i Brabrand, hvor de fleste medarbejdere har deres faste plads, for at dele viden og koordinere opgaver.

Omgangstonen er fri og munter, tilgangen er konstruktiv og professionel. LOGSEK er en flad organisation med et højt kompetenceniveau, hvor der arbejdes under en høj grad af frihed. Der bruges tid på at kommunikere og danne relationer med samarbejdspartnere, som SCD, FMI, FKO, værnskommandoer, mv.


Om stillingen

Din primære opgave vil være at fungere som sagsbehandler i LOGSEK Materielteam, hvis hovedformål er tilvejebringelse af værkstedsmateriel, styring af myndighedens norm-/beholdningsregnskab, yde support og operativ godkendelse af sager i MDG, yde støtte til større projektanskaffelser, og pleje relationer til kunder og leverandører.

Du vil sagsbehandle og godkende materielnormering og –anskaffelser til værkstederne, både som individuelle- og større projektanskaffelser, med henblik på at gøre værkstederne i stand til at løse pålagte opgaver og følge tidens teknologiske fremskridt.

Yderligere skal du yde støtte til organisationens øvrige afdelinger og løse ad hoc op-gaver, samt yde støtte i forbindelse med INTOPS.


Om dig

Du er seniorsergent, alternativt erfaren oversergent med ambition om næste niveau.

Du har erfaring med logistik i Forsvaret, eventuelt som reservedelsekspedient, forsynings- eller logistikbefalingsmand, eller sagsbehandler inden for et eller flere af de logistiske funktionsområder, stabserfaring og solidt kendskab til MM i DEMARS, WORKZONE, MDG og andre relevante støttesystemer.

Som person er du positiv og imødekommende. Du er initiativrig og samarbejdsvillig, og du kan arbejde med flere sideløbende opgaver. Du trives i en hverdag med stor kontaktflade og varierende arbejdsopgaver, hvor fleksibilitet, fornyelse og kvalitet til tiden er i centrum.


Ansættelsesvilkår

Stillingen er en seniorsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Stillingen kan besættes af en oversergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse inden for en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på efterfølgende udnævnelse. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Faglært tillæg er betinget af godkendt uddannelse mod fremvisning af gældende svendebrev eller uddannelsesbevis jf. gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Brabrand.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sebastian Korgaard på telefon 40481583 eller Christian Bedmar på telefon 72821120.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Lisbeth Baldus ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse mail FPS-LBA@MIL.DK.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er den 15. august 2023 og samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.

Ansættelse efter aftale.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste – Brabrand, Sødalsparken 20F, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183985&DepartmentId=18960&MediaId=4680&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857801

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet