BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du netop afsluttet en ungdomsuddannelse, fx STX eller HHX, eller har gjort det inden for de seneste par år – og vil du gerne have noget relevant erhvervserfaring inden videre studier, er dette job måske noget for dig det næste års tid.
Ved Institut for Statskundskab, Aarhus BSS, Aarhus Universitet har vi en ledig stilling som kontormedhjælper på 32 timer om ugen.
Vi er et institut med i alt cirka 170 videnskabelige medarbejdere, som forsker og underviser inden for alle de faglige områder af statskundskaben. Institutsekretariatet understøtter dette arbejde ved at yde support til de videnskabelige medarbejdere og til instituttets ledelse, og ved at fungere som bindeled til resten af universitetets administration. Vi er et internationalt miljø, med mange udenlandske medarbejdere og mange gæsteforskere på kortere eller længerevarende besøg.
Vi har travlt og har derfor brug for en kontormedhjælper, der kan hjælpe os med en masse praktiske og lettere administrative opgaver. Så hvis du trives i en travl hverdag med vekslende opgaver, er det måske dig, vi søger.
Opgaver og ansvar
Du bliver en del af institutsekretariatet, og dine opgaver vil primært bestå af forefaldende kontoropgaver, og det vil variere hen over året, hvad der fylder mest. Derudover vil du skulle hjælpe vores faste køkkenmedarbejder med oprydning i vores køkken, samt assistere dine kolleger i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, planlægning og registrering. Dertil kommer, at der løbende vil være forskellige forefaldende opgaver.
Arbejdstiden vil normalt ligge mandag-fredag 8.00-14.00/14.30 men med mulighed for en vis fleksibilitet. Og så vil der være dage, hvor du vil skulle arbejde længere, fx i forbindelse med arrangementer.
Faglige og personlige kvalifikationer
Vi leder efter en person, der:
- er serviceminded
- kan arbejde selvstændigt og tage initiativ
- er god til at sætte ting i system
- er udadvendt, har et godt humør og er god til at samarbejde.
Derudover vil det være en fordel, hvis du har gode engelskkundskaber samt gode it-færdigheder.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32 t/uge, og løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.
Stillingen er tidsbegrænset til et år, og du skal kunne starte i begyndelsen af august.
Vi forventer at holde samtaler i starten af uge 31
Kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Pernille Højgaard-Hansen pr. mail peho@ps.au.dk eller på telefon 51267684.
Hvis du har behov for hjælp til at uploade din ansøgning eller har spørgsmål vedr. rekrutteringsprocessen, bedes du kontakte HR-supporter Line Møller Kristiansen, e-mail: lmkr@au.dk
Arbejdssted
Bartholins Allé 7, DK-8000 Aarhus C.
Krav og vilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og den relevante organisation.
Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.
Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Universitet, Bartholins Allé 7, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://AU.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3840b7b3-4507-45e3-ac8e-5d80b97e36ad
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856649