BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der vil have ansvar for projektledelse og implementering af POS systemer til nye kunder (butikker, restauranter/caféer).
Arbejdet vil bestå i følgende:
Du skal assistere vores projektleder med opstart af nye kunder (butikker, caféer og restauranter). Du vil stifte bekendtskab til flere af vores samarbejdspartnere i forbindelse med betalingsløsninger og indgå i daglige dialoger med disse, herunder eksempelvis Nets.
Dine arbejdsopgaver vil variere og vi har sjældent to dage som er ens. Eksempler på arbejdsopgaver:
- Onboarding af nye butiksaftaler i forbindelse med kreditkortbetalinger
- Leverandørhåndtering
- Oplæring af kunder i nye systemer
- Konfiguration af POS systemer til kunder
- Projektledelse af softwareudviklingsprojekter
Der vil være diverse kundehenvendelser, hvor du skal bistå kunder med spørgsmål i forbindelse med vores systemer.
Når du bliver mere erfaren, vil du få overdraget egne projekter fra salgsafdelingen, som du selv skal implementere. Du vil så skulle stå for alt fra klargøring af udstyr, konfiguration af systemer, træning af kunder – og generelt skal du sørge for at ”holde kunden glad og tilfreds” i opstartsfasen.
Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver, så hovedparten af arbejdet vil bestå i projektledelse og produkttræning.
Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Århus.
Erfaring og kompetencer
- Du er god til at tale med mennesker, og god til at afdække kundernes behov.
- Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Office pakken mm.).
- Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
- Meget gerne erfaring med fra butik eller restaurant/café – så du før har arbejdet med POS systemer.
- Du er flydende i dansk (både tale og skrift).
- Du har kørekort.
Vi tilbyder
Et spændende og fleksibelt studierelevant job, hvor du får en alsidig hverdag og frihed under ansvar.
Løn efter kvalifikationer.
Den ugentlige arbejdstid vil være 12-15 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende der kan arbejde 2-3 dage pr. uge. Det kan være du læser en bachelor- eller kandidatuddannelse inden for IT og søger studierelevant arbejde. Eksempel på uddannelser kunne være Informationsvidenskab eller IT, Kommunikation og Organisation (ITKO).
Om NoviPOS
NoviPOS leverer online kassesystemer (POS systemer) og dankortterminaler til en bred vifte af butikker, restauranter, caféer og barer. Vi er FlexPOS partner, og FlexPOS er et solidt og velkendt dansk kassesystem, som benyttes i ca. 2000 butikker.
Skriftlig ansøgning sendes til job@novipos.com senest 1. juli 2023. Samtaler vil blive afholdt løbende (også inden 1. juli).
Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte projektleder Jeppe Kofod på jbk@novipos.com eller på telefon 82 30 44 40.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
NoviPOS ApS, Gjellerupvej, 8230 Åbyhøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://novipos.com/job/
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5844835