Formand til industri- og specialservice i Aarhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

For en af vores gode samarbejdspartnere i Aarhus, søger vi en formand til deres afdeling indenfor specialrengøring og industriservice. I den afdeling bliver der udført specialrengøring og relaterede serviceydelser til alle sektorer inden for industri, handel, service og den offentlige sektor.

Dine primære ansvarsområder er

  • Igangsætning og afslutning af opgaver
  • Udførelse af almindelige industriopgaver hos større industrikunder
  • Udførelse af opgaver på forskellige specialområder som f.eks. højderengøring, højtryksrensning og andre specialopgaver
  • Sparring og samarbejde på tværs af afdelingerne.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med den projektlederen i regionen, og du vil udføre opgaver i alle de facetter af specielrengøring og industriopgaver, som virksomheden leverer. Du kommer til at arbejde på tværs af organisationen, og arbejde med opgaver som kan ligge i hele Jylland, dog vil du primært arbejde i Østjylland. Derudover vil du indgå som en del af beredskabet, som hjælper til ved ekstreme hændelser såsom skybrud o.a. Til den rigtige vil der kunne der blive tale om at blive en del af vagtbredskabet i Aarhus.

Alt i alt så vil du komme til at arbejde i en stor virksomhed, som er verdensomspændende. En virksomhed der løbende udvikler deres medarbejdere, arbejdsgange og metoder. Du kommer til at indgå i et team, i en region, hvor der er samarbejdes på tværs af faggrupper, og hvor der sjældent er to dage, der ligner hinanden.

Om dig

Det er vigtigt, at du arbejder struktureret og fokuseret i en hverdag, hvor tingene kan gå stærkt. Da arbejdsopgaverne giver en stor berøringsflade, er det desuden væsentligt, at du er god til at kommunikere med mange forskellige mennesker og føler dig tilpas i en udadvendt rolle.

Du ser muligheder frem for begrænsninger, og som person er du serviceminded, engageret, omhyggelig, vedholdende og ikke bange for at tage fat. Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig.

Vi ser gerne, at du har erfaring fra lignede stillinger, eller fra den traditionelle rengøring, men det er ikke et krav. Vi vil gerne bruge energi på at udvikle den rette medarbejder og vægter ansvarlighed, ordentlighed og ærlighed højt, samtidig med en energisk tilgang til de stillede opgaver.

Faglige kvalifikationer

  • Faglig kompetent og gerne erfaring fra tilsvarende stilling og opgaver
  • Have praktisk håndelag og sætte en ære i at levere høj kvalitet
  • Arbejde selvstændigt og tage ansvar for opgaverne
  • Det er en fordel, hvis du allerede har relevante kurser i nogle af de nævnte opgaver
  • Du taler og skriver dansk
  • Du har kørekort (min. B) og gerne trailerkort
  • Du kan fremvise straffeattest.

Vi tilbyder

  • En uformel kultur hvor der er kort vej fra tanke til handling
  • Du bliver en del af et hold bestående af kompetente kollegaer med høj faglighed
  • Gode uddannelses– og udviklingsmuligheder som f.eks. relevante kurser
  • Tiltrædelse snarest muligt
  • Timelønsansættelse 37 timer pr. uge, jf. overenskomst (minimum kr. 25.510,-) + evt. personlige tillæg
  • Gulplade firmabil
  • Mobilordning samt tablet.

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig. Du er velkommen til at ringe ind til os på 72 10 85 45. Vi er klar til at hjælpe med at besvare dine spørgsmål.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

BECH Personale, Rytoften, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://bechpersonale.dk/formand-til-industri-og-specialservice-soeges-i-aarhus/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845902

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet