BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Uddeler til Brugsforening - SuperBrugsen Mårslet
Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:
- Drive en selvstændig Brugsforening, hvor du sammen med bestyrelsen skal fortsætte den gode udvikling der er i butikken.
- Få ansvaret for en butik med cirka 50 medarbejdere, hvor vi lægger vægt på at være tæt på kunden samt skabe gode resultater.
- Et lederjob med fokus på drift og frihed til udvikling af lokale initiativer.
Byen Mårslet:
Mårslet er en satellitby til Aarhus med cirka 5.200 indbyggere. Byen ligger naturskønt i den sydlige del af Aarhus Kommune. Byen er i god udvikling med skole fra 0-10. klasse, idrætshaller samt et aktivt foreningsliv.
Ud over SuperBrugsen findes der en Rema 1000 i byen.
SuperBrugsen Mårslet:
SuperBrugsen ligger centralt i byen, og har på grund af sin placering og sit aktivitetsniveau stor betydning for handelslivet i Mårslet.
Butikken er løbende udvidet og moderniseret til et topmoderne butiksanlæg på lige godt 1300 m2., hvor der også er etableret en stor blomsterafdeling med to blomsterdekoratører ansat.
Yderligere faciliteter og ejerskaber
SuperBrugsen Mårslet har også eget OK anlæg og ejer en tidligere Fakta-bygning i Mårslet, der bliver udlejet. SuperBrugsen Mårslet ejer i samarbejde med SuperBrugserne Stilling og Gedved Egebjerg Servicecenter - et benzin- og vaskeanlæg i Egebjerg.
Som uddeler indgår du i Egebjerg Servicecenter sammen med en bestyrelsesrepræsentant fra SuperBrugsen Mårslet.
Bliv drivkraften i SuperBrugsen i Mårslet og lokalsamfundet:
Som uddeler i en selvstændig Brugsforening bliver du ansat af butikkens bestyrelse. Bestyrelsen er lokal og sat sammen af byens borgere. I SuperBrugsen Mårslet er der 7 medlemmer af bestyrelsen.
Bestyrelsens opgave er at sikre butikkens udvikling og sætte retning og vision for butikken i tæt samarbejde med uddeleren. Derfor skal du have mod på at være synlig både i lokalsamfundet og butikken.
Du engagerer dig og brænder for at skabe gode relationer til byens borgere og det lokale klub- og foreningsliv.
Som uddeler har du det overordnede ledelsesansvar for butikkens drift, herunder medarbejdere, økonomi og salg. Det indebærer f.eks.:
- Budgetter, salgstal og salgsplanlægning for virksomheden
- Administrative opgaver som ressourceplanlægning og løn
- Ansættelse og løbende udvikling af dine medarbejdere ved at sætte klare mål, give feedback mv.
- Sikre at butikken hver dag er dynamisk og fremstår salgsklar
- Konstruktiv sparring med bestyrelsen
- Du er god til at inspirere til følgeskab, både for medarbejdere og bestyrelse.
Få frihed til at igangsætte lokale tiltag
I SuperBrugsen vil vi gerne have en stærk forankring i lokalmiljøet, tilbyde et stærkt købmandskab og en helt særlig kundeoplevelse.
Du får derfor i vid udstrækning frie rammer til at prøve nye initiativer af med et godt koncept i ryggen.
Vi forventer, at:
- Du kommer med erfaring fra detail, kurser/erfaring med ledelse
- Du kan dokumentere gode resultater med ledelse, salgs- og driftsstyring samt forretningsudvikling
- Du formår at sætte klare mål i samarbejdet med dit ledelsesteam – og gå efter dem!
- Du har fokus på driften - motiveres af løbende forbedringer, besidder visioner, energi og gennemslagskraft til få tingene til at ske
- Du indgår konstruktivt i samarbejdet om strategi og budget med bestyrelsen
- Du kan bidrage til og udvikle brugsens strategi både i forhold til godt købmandskab, SuperBrugsen som områdets foretrukne indkøbssted samt samspillet med lokalområdet og det lokale kultur-, forenings- og idrætsliv
- Du kan omsætte og eksekvere strategien i/til praksis
- Du har lyst til at deltage aktivt i møder i BA (Brugsforeningernes arbejdsgiverforening), SBK
- (SuperBrugsens Kædeforening) og i Coop Amba’s arrangementer.
Vi tilbyder:
- Rammer som giver dig mulighed for butiks- og ledelsesmæssige udfoldelser
- En kompetent, alsidig, visionær og engageret bestyrelse
- En attraktiv lønpakke jævnfør aftalen mellem BA (Brugsforeningernes arbejdsgiverforening), og DLO (Danmarks leder organisation).
- Tiltrædelses pr. 1. november 2024.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
Salgsrådgiver Ole Laursen tlf. 21 43 44 02 eller HR Forretningspartner Lars Bang 51 14 47 51.
Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 2. september 2024
Rekrutteringen gennemføres af et ansættelsesudvalg, der bl.a. består af medlemsvalgte.
I SuperBrugsen går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1000 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ebccd195)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SuperBrugsen, Hørretvej, 8320 Mårslet
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094193