BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet:
I det administrative fællesskab AF Holme-Rundhøj understøtter vi Holme Skole, Rundhøjskolen og Holme-Rundhøj Dagtilbud. Vores mål er, vi sikrer, at de ledere og medarbejdere, vi understøtter, oplever, at de kan bruge mest mulig tid på deres kerneopgave til gavn for børn og unge.
Vi søger nu en dygtig administrativ medarbejder, som brænder for administration som fag. Vi ønsker en person, der kan indgå i vores administrative team primært med fokus på økonomi og personaleadministration for dagtilbuddet. Det drejer sig om overordnet budgetlægning, økonomitilpasning og økonomisk sparring med de pædagogiske ledere i dagtilbuddet, og det kræver overblik og evne til at præsentere økonomien. Den daglige personaleadministration består af at udføre alle former for opgaver, der vedrører ansættelsen af medarbejdere. Du skal også rådgive de pædagogiske ledere ift. kommunens overenskomster og lønaftaler. Desuden er der i samarbejde med andre administrative medarbejdere adhoc-opgaver for skole og dagtilbud.
Vi værdsætter det gode samarbejde, så derfor er det vigtigt, at du er indstillet på at bidrage proaktivt til et fagligt stærkt fællesskab både internt i teamet, men også sammen med de øvrige administrative fællesskaber.
Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat 1. september 2023 eller hurtigst muligt derefter.
Din profil:
Du kan fx være uddannet Administrationsbachelor, have en Professionsbachelor i Offentlig Administration og Forvaltning eller anden relevant administrativ uddannelse med fokus på arbejdet i det offentlige. Uanset din baggrund er det vigtigt, at du bringer din viden og dine evner aktivt med dig ind i dine opgaver.
Desuden er det vigtigt, at du
- er god til tal, struktureret og grundig
- kan kommunikere klart og tydeligt i tale og skrift
- har gode samarbejdsevner
- kan arbejde både selvstændigt og i team
- er ansvarsbevidst og har et godt overblik – også når det går stærkt
- sætter en ære i at yde en god service
- har et smil på læben og ser muligheder frem for begrænsninger
Derfor skal du vælge os:
Vi tilbyder
- Et varieret og udfordrende job
- Frihed under ansvar
- Fleksibel arbejdstid
- Et godt arbejdsklima
- En uformel omgangstone
- Engagerede kollegaer
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer, medmindre stillingen er omfattet af en forhåndsaftale, som kan danne grundlag for lønfastsættelsen
Ugentligt timetal: Fuldtid
Der vil blive indhentet børne- og straffeattest og ansættelse sker under forudsætning af, at attesterne ikke viser, at du er uegnet/uværdig til stillingen. Du kan læse mere her om hvordan vi behandler dine oplysninger her.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Klaus Juul Sørensen på telefon+4529270383.
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfrist: 24-08-2023
Vi forventer, at samtale finder sted i tirsdag 29. august.
Om os
Vi er en del af de administrative fællesskaber for Økonomi og Administration i Børn og Unge.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/
De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Mølleskovvej 11, 8270 Højbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder-soges-til-det-administrative-faellesskab-holme-rundhoj/t56k3t/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883826